.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفاده آمریکا از پشه‌های آلوده برای حمله به کشور‌ها
حزب سوسیالیست ونزوئلا تاکید کرد آمریکا از پشه‌های آلوده برای حمله به کشور‌های دیگر استفاده می‌کند.
استفاده آمریکا از پشه‌های آلوده برای حمله به کشور‌ها

شمال نیوز : دیوسدادو کابِیو (Diosdado Cabello) معاون اول حزب سوسیالیست ونزوئلا در یک نشست خبری تاکید کرد آمریکا به دیگر کشورهای جهان با پشه‌های آلوده حمله‌ی باکتریولوژیک می‌کند.

 

براساس گزارش اسپوتنیک موندو، او در خصوص ابعاد این حمله‌های آمریکا گفت: در کوبا تب دنگی وجود نداشته است، هرگز فردی مبتلا به دنگی وجود نداشته است. ناگهان یک روز ایالات متحده گفت: ما برای آن‌ها لاستیک می‌فرستیم تا آن‌ها (کوبایی‌ها) هم لاستیک‌های پنوماتیکی از نوعی که ما دارایم، داشته باشند. بعضی از لاستیک‌ها حاوی آب بود، از طریق آب، لارو پشه دنگی منتقل کردند و آن‌ها شیوع دنگی را در کوبا ایجاد کردند. این ثابت شده است.

 

پیش از این ایگور کریلوف، رئیس نیروهای دفاع رادیولوژی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه فاش کرد آمریکا قصد دارد از هواپیماهای بدون سرنشین برای انتقال پشه‌های آلوده به مناطق دورافتاده استفاده کند.

 

این مقام روسی در این خصوص اعلام کرد «وقتی پشه‌ها نیش می‌زنند، می‌توانند سربازان را به عفونت خطرناکی مانند مالاریا مبتلا کنند».

 

معاون اول حزب سوسیالیست ونزوئلا در ادامه سخنان خود گفت: آن‌ها (روس‌ها) چند آزمایشگاه جنگ باکتریولوژیک در اوکراین پیدا کرده‌اند؟ این جنگی است که آمریکا به راه انداخته است! چند رئیس جمهور تقریباً ناگهانی مرده‌اند؟ آن‌ها دیگر افراد را با گلوله نمی‌کشند، بلکه به بیماری مبتلا می‌کنند، از جمله فرمانده ما (هوگو) چاوز (۱۹۹۹-۲۰۱۳).


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.